Jun
4

Livrarea la domiciliu … în viziunea Domo

By Silviu Foca  //  Blog  //  1 Comment

Fiind la început de drum cu casa cea nouă mai cumpăr din când în când câte un aparat electrocasnic atât de necesar unei vieţi moderne la bloc.
Printre altele astăzi vorbim de electrocasnicele mari gen frigider, masina de spălat, aragaz etc.
Cumpăr un asemenea aparat electrocasnic de la magazinul Domo unde scrie mare şi prin magazin si pe site la ei că asigură transportul la domiciliul clientului. Cum în ultima vreme îmi fac veacul la volanul unui Matiz am spus că nu are rost să-l chinui pe micul gigant cu îndesarea frigiderului în portbagaj.
Aleg modelul, întreb doua trei chestii pe vânzător ca să nu par chiar un neavenit în domeniu şi făra prea multă tevatură achit intergral cu bani gheaţă pentru ca nu are rost sa ma mai complic cu rate şi alte asemenea.
Totul bine şi frumos, pregătesc băieţii aparatul, îl încarcă într-un papuc, îl asigură cu o bucată de sfoară şi hai la drum către domiciliul clientului, recte subsemnatul.
Oraşul fiind destul de mic în câteva minute ajungem la destinaţie, eu cobor din masina mea, şoferul se dă paşnic jos din papuc si se uită la mine întrebător.
Eu băiat finuţ îl întreb care e problema si îmi zice cu seninătate să-l ajut să dăm jos aparatul din papuc că el mai are şi alte livrari de făcut.
Amice, pe geamul magazinului la care prestezi scrie mare că livrezi la domiciliu, adica în cazul meu la etajul 4.
– “Păi noi livrăm doar până în faţa blocului iar de aici va descurcaţi dvs.”
– “Hai amice că nu e degeaba”, încerc eu sa aplic învăţăturile româneşti din străbuni unde zice clar că sfânta mită merge întotdeauna.
– “Hmm, păi eu unde ajung dacă aş căra zilnic frigidere si masini de spălat pe scări”
Priceless, acest răspuns.

Dar te-am pus eu sa te faci hamal la Domo? Trebuia să-ţi găseşti un job pe măsura ta, adică director, inginer, manager sau chiar patron. Dar dacă ai acceptat acest job înseamna că aici e locul tău, la cărat colete pe scări.
Scurt şi la obiect, mi-a descărcat aparatul în faţa blocului, s-a urcat în papuc a ambalat motorul şi a plecat în trmba către următorul fraier ce şi-a cumpărat ceva mai voluminos de la Domo.
Aşadar Domo = 0 la capitolul relaţii cu clienţii şi sunt sigur că situatia nu este tocmai roz nici la ceilalţi jucători (cei care au mai rezistat) de pe aceasta piaţă a electrocasnicelor ce se aflăîntr-o vertiginoasă scădere.
Până la urmă m-am descurcat cu vreo câţiva amici însă m-a mai costat câteva sute de mii distracţia.
Pentru conformitate citez de pe site-ul Domo:
“Cum intru in posesia produselor?
Puteti sa le primiti acasa* sau puteti sa le rezervati online si sa le ridicati dintr-un magazin DOMO. ”
După cum se vede are o steluţă şi un “fine print”(pe româneşte: scris mic să nu vadă fraieru`)  ce zice astfel:
“* In orasele Bucuresti, Constanta si Cluj, livrarea se face pana in domiciliul clientului. In celelalte orase, livrarea se face pana in fata locuintei.”
OK, sunt mai de la ţară dacă pot să spun aşa, nu locuiesc nici în capitală şi nici în celelalte două metropole menţionate. Cu alte cuvinte aşteptam să-mi aducă aparatul până în faţa locuinţei care în cazul meu este la etajul 4 şi nicidecum în faţa blocului la parter.
Când voi mai avea de cumpărat electrocasnice voi întreba mai întâi ce înseamnă transportul la domiciliu pentru a nu mai fi fraierit pe faţă de ţeparii de serviciu fie că-i cheamă Domo, Altex sau altfel.

1 Comment to “Livrarea la domiciliu … în viziunea Domo”

  • mda… dar ce te faci cand ridica din umeri ca au masina in service si asteapta dupa o alta masina care “nu stiu cand poate veni” si astepti o saptamana cat iti zic, cu marfa platita… timp in care iti luai din alta parte produsele. cred ca e cel mai prost organizat retailer din romania!

Leave a comment