Dat fiind faptul că în ultima perioadă sunt interesat de fenomenul “mobile web” pe care îl consider de viitor atât la noi cât şi internaţional am citit un studiu privind influenta tehnologiei mobile în rândul populaţiei.
M-au distrat teribil de mult următoarele aspecte:
“Cercetarea cantitativa s-a bazat pe 200 de interviuri telefonice, pe un esantion format din barbati si femei, din Bucuresti, cu varste intre 18 si 35 de ani, cu studii si venituri medii si superioare.”
“Functiile pentru care respondentii folosesc telefonul mobil:
Convorbiri telefonice – 98%”
Am trecut în bold aspectele comice.
Din ceea ce văd eu 4 persoane din cele 200 intervievate au declarat că NU folosesc telefonul pentru “convorbiri telefonice” cu toate că erau la un “interviu telefonic”. Very funny! 🙂
În altă ordine de idei, mai serioasă de data aceasta, este de reţinut faptul că aproape jumătate (46%) din cei care au telefon mobil au şi conexiune la internet pe el iar 28% din cei care au telefon mobil folosesc internetul pe acesta.
Până în prezent reclamele ce au fost lansate pe acesta piaţă a telefoniei mobile au fost în mare parte doar cele ale operatorilor de telefonie iar succesul lor putem spune că a fost destul de slab.
Încă se lucreaza la descoperirea unui format de reclamă care să se potrivească cu telefonia mobilă şi totodată sa nu fie invazivă, să fie concisă dar totodată să ofere advertiser-ului posibilitatea de a-şi expune eficient produsele sau serviciile.
Previous: Fără introducere
Next: Ghiduţu` în acţiune