Blog

Reclama mascată

Nu stiu in baza carei legi sau a caror directive CNA se bazeaza tâmpenia asta de a pune blur pe orice logo sau nume de marca.
Te uiti la TV şi vezi pus blur pe tricou la unul pentru că scrie Coca Cola sau pe sigla de la maşină chiar dacă îţi dai seama de la o poşta ca e Mercedes sau pe sigla laptopurilor celor din talk-show-uri sau pe sticlele aflate pe masă la o petrecere şi în multe alte situaţii mai mult sau mai puţin comice.
Mi se pare o tampenie sa pui blur pe cate o jumate de imagine astfel încat sa nu se inteleaga nimic din reportaj.
Mă uit pe la televiziunile străine gen CNN, RAI, EuroNews, Pro7 etc şi nu văd niciodată acoperitesiglele comerciale ale diferitelor produse ce se întâmplă să se afle în cadru.
De parcă ar avea nevoie de reclama Coca Cola pe tricoul unui pierde vară ce s-a taiat cu un boschetar sau de parca ar avea nevoie Mercedes de reclama la clasa S cand un cocalar a depăşit linia continua şi a lovit o caruţă sau de parca şi-ar cumpara cineva laptop HP doar pentru ca are nu ştiu ce moderator TV marca respectiva.
Aşa ne place să fim noi mai catolici decât Papa.

One Comment to “Reclama mascată”

  1. De fiecare data am observat si eu asta. E cel mai teribil lucru care a putut fi inventat de astia de la CNA. Iti dai seama ca daca la un momentat dat o sa fie intervievat un tip cu o banderola pe care sa scrie clar mare si frumos “BMW” direct in frunte astia o sa-i “stearga fatza”?!?!. WTF?!!! LOOOLLL!!!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *